Secom a investit aproape 3 mil. lei până în 2021 în extinderea reţelei de magazine de suplimente alimentare. Investiţia medie per magazin este de circa 200.000 de lei
♦ Compania a început extinderea cu magazine proprii în 2013, fiind activă în 11 oraşe în total.
Secom, companie specializată în importul şi distribuţia de suplimente...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Daniel Gross, Penny România: E bine să ne uităm cu atenţie la evoluţia inflaţiei şi a costurilor în anul acesta. Retailerul e activ pe formatul de discount, având peste 400 de magazine în România.
- Daniel Gross, Penny România: Am crescut mai repede decât piaţa pentru că am atras clienţi noi, într-un 2024 în care România a avut una dintre cele mai mari inflaţii din Europa
- Bilanţul Bringo pentru 2024: Peste 1,6 milioane de comenzi, cu o medie de 300 de lei/coş. Numărul de comenzi a crescut faţă de 2023, însă valoarea vânzărilor intermediate s-a menţinut la acelaşi nivel
- Ediţie specială ZF LIVE. Avocaţi vs contabili. Urmăriţi vineri, 7 februarie, ora 12.00, exclusiv pe ZF.ro, dezbaterea „Cine are dreptate în războiul dintre avocaţi şi contabili privind înregistrările la Registrul Comerţului?”. Participă Robert Şova, vicep
- Sezamo: 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială