Primele cifre legate de impactul strategiei Farm to fork în magazinele Carrefour: 20% din cifra de afaceri sunt generate de produsele cu valabilitate de până în 7 zile şi de la producători aflaţi la maximum 50 de kilometri distanţă de magazine
Circa 20% din cifra de afaceri a retailerului francez Carrefour, adică 1 din 5 lei, merg spre produse ultra-proaspete, care au o valabilitate de până în 7 zile, iar unele dintre ele sunt...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Preţuri de Occident, salarii de România. Proprietar de restaurante: „Preţurile sunt cu 50% mai mari decât în 2019, dar nu mi se pare o creştere importantă“
- Afaceri de la Zero. Iulia şi Anamaria, două iubitoare de cărţi, au creat Tai-Mălai cu Poveşti, o platformă unde poţi găsi recomandări şi cărţi pentru copii
- Analiză ZF. Cum au ajuns preţurile din restaurantele din Bucureşti să fie comparabile cu sau mai mari decât cele din Roma ori Barcelona? „Preţurile sunt cu 50% mai mari ca în 2019, dar nu mi se pare o creştere importantă“. Unii actori din HoReCa spun că p
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. ASAP România, un proiect pentru introducerea colectării selective în şcoli, a creat un kit de activităţi pentru Săptămâna Verde şi pregăteşte profesorii pentru a le vorbi elevilor despre reciclare