Dana Bănică, master francizat Logiscool: Dacă ai un concept clar definit şi o viziune coerentă, reuşeşti să transmiţi povestea, atunci francizarea şi scalarea nu sunt o problemă

Dana Bănică, master francizat Logiscool, susţine că un brand poate fi francizat şi poate creşte pe o piaţă nouă dacă are un concept clar şi o viziune coerentă. „Când duci un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.