ZF Special - Branduri Româneşti. Gabriela Munteanu, Kandia Dulce: Noi ca popor mai purtăm nişte traume de pe vremea comunismului şi avem uneori senzaţia că produsele străine sunt mai cu sclipici decât ce facem în România
Pandemia de COVID-19 a accelerat o tendinţă mai veche şi anume un apetit crescut pentru branduri româneşti în rândul consumatorilor locali, care în primii ani de capitalism preferau...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cel mai mare trafic din istoria Portului Constanţa: 75,5 milioane de tone anul trecut, plus 12%. Mărfurile pe relaţia cu Ucraina au reprezentat 15% din totalul traficului
- tbi bank integrează o soluţie de plată de tip Buy Now Pay Later pentru comerţ online, printr-un parteneriat cu platforma easySales
- Radu Dumitrescu, partener coordonator consultanţă financiară, Deloitte România: România este o piaţă atractivă pe zona de M&A şi mulţi investitori străini se uită cu atenţie la această zonă
- Grafic: Cine sunt principalii exportatori de alimente, legume şi fructe ai României
- Grafic: Cum a evoluat preţul untului într-un an?