ZF Retail. Ce a însemnat primul an de pandemie pentru piaţa de retail? Formatele de proximitate şi online-ul au câştigat teren, iar comerţul nealimentar a fost mai puternic lovit decât cel alimentar. Retailerii privesc 2021 cu optimism

♦ Jucătorii din retail au fost afectaţi în mod diferit de pandemia de Covid-19, însă toată lumea a trebuit să se adapteze rapid la noua realitate, caracterizată de o prezenţă mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.