ZF Branduri româneşti. Brandul nu mai poate exista fără interacţiunea directă cu consumatorul. Trebuie să mergi oriunde este el
Brandurile româneşti au potenţial mare de dezvoltare pe piaţa locală, dar şi pe pieţele străine, lipseşte însă un brand de ţară coerent care să atragă atât consumatorii străini,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Gabriel Zbârcea, managing partner casa de avocatură Ţuca Zbârcea: Agricultura şi real-estate sunt sectoarele care ar putea aduce tranzacţii de zeci şi sute de milioane de euro în 2019
- Kaufland merge pe urmele Auchan şi intră pe piaţa drogheriilor şi magazinelor de cosmetice
- Antreprenori locali. Levente Bara şi Alexandru Chiric au preluat brandul de batoane din fructe Nutribon şi merg spre afaceri de 8,2 mil. euro în 2019
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri a Kaufland din 2005 până în 2018
- Continuă dezvoltarea. Lanţul Cărtureşti intră cu trei librării noi în centrele comerciale ale NEPI din Sibiu, Buzău şi Brăila