Cum facem ca economia să funcţioneze în continuare?, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank

ZF 15 minute cu un antreprenor. Radu Timiş JR, CEO al CrisTim: Avem creşteri faţă de anul trecut, atât în volum, cât şi în valoare. Consumul cred că arată mai bine decât se aşteaptă piaţa

♦ „Comerţul modern reprezintă canalul principal pentru noi, dacă acum 1-2 ani încă era retailul tradiţional, acum retailul modern reprezintă motorul de creştere şi se dezvoltă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.