Urmează, pe 20 mai, cea de-a cincea ediţie a evenimentului ZF Retail. Ce se întâmplă cu consumul? Consumul a crescut în martie cu 9% faţă de prima lună din lockdown. Este cea mai bună evoluţie de după februarie 2020. Vânzările de alimente sunt pe minus, în timp ce produsele nealimentare şi carburanţii ţin piaţa sus

Cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut cu 9,1% în martie 2021 versus aceeaşi lună din anul anterior. Evoluţia e cu atât mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.