Unu din patru lei cheltuiţi pe bunuri de larg consum cumpărate în S1/2022 a mers către mărci private. „Aproape toate familiile din România au cumpărat cel puţin o dată un produs marcă privată în prima jumătate a anului“
Mărcile private ale retailerilor au ajuns la jumătatea acestui an la o cotă de piaţă de 25% din tot ce înseamnă vânzările de produse FMCG, arată o analiză a companiei de cercetare de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Pe ce baze construim România pe care o predăm generaţiilor viitoare? Aflăm măine la conferinţa „Top 1000 cele mai mari companii din România. Noi alegem să dezvoltăm România 2024”
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Un altfel de război comercial
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Aceeaşi Mărie, cu altă... identitate vizuală
- Producătorul apei Aqua Bilbor, preluat de grupul Agro-Chirnogi SA şi Maria Trading
- Exclusiv ZF Corporate Analiză „Made in România“, lider de piaţă