Thierry Destailleur, CEO al Cora: Carnea din România şi brânzeturile tradiţionale ocupă primele poziţii în topurile vânzărilor din magazinele noastre. Retailerul franco-belgian a intrat în acest an pe segmentul magazinelor mici cu conceptul Cora Urban

♦ Pe lângă acesta există şi cele 10 hipermarketuri clasice şi operaţiunile online. Thierry Destailleur, CEO al retailerului Cora în România, spune că nu se poate vorbi de o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.