In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Alexandru Cîrlan, Lensa: Brandurile româneşti ies acum dincolo de graniţă pentru că au pregătirea necesară, au disponibilitatea financiară. Nu mai este nici pe departe un vis îndepărtat
♦ Lensa este un business care a apărut pe piaţă în 2013 şi care este controlat în mod egal de doi antreprenori locali – Daniel Crăciun şi Florin Adrian Niţă ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Surpriză pe piaţa de retail: METRO reia expansiunea în cash&carry după mai bine de zece ani şi vrea încă trei magazine
- Electryphy, un brand românesc de echipamente sportive pentru tenis lansat în iunie de doi antreprenori, vrea să facă deja primii paşi în afara ţării
- Shrinkflation: guvernul maghiar ia o nouă decizie
- Franţa are o agenţie care sprijină agricultura ecologică şi 1 euro investit aduce 4 euro în economie. România vrea să facă o agenţie similară, iar legislaţia există încă din 2019
- În ciuda temperării consumului, deficitul comercial al României a urcat puternic în primele cinci luni din an, un plus de 16%