ANALIZĂ
Tendinţele care vor „modela“ comerţul alimentar în 2020: mărcile private vor mai câştiga teren, prezenţa online va creşte, iar furnizorii vor fi tot mai mult locali
În România piaţa de circa 20 mld. euro este împărţită între zece nume străine cu 3.000 de magazine moderne şi circa 70.000 de mici comercianţi.
Piaţa de comerţ alimentar din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Amalia Săftoiu, proprietar AmiAmalia: Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să existe o comunitate mai legată şi un dialog mai constructiv, nu doar cifre şi profit
- Restaurantul Diplomat din nordul Capitalei şi-a bugetat afaceri de 16 mil. lei. “Avem oaspeţi oameni de afaceri şi antreprenori”
- Sphera Franchise Group deschide al treilea restaurant KFC din Piteşti, o investiţie de peste 0,5 mil. euro
- PepsiCo finalizează lucrările de instalare a peste 3.000 de panouri fotovoltaice în fabricile pe care le operază în România, în urma unei investiţii de peste 2 mil. dolari
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?