Stihl deschide în două luni magazinul online şi estimează vânzări de 30 mil. euro, comparabile cu cele din 2016. Compania spune că va majora salariile angajaţilor cu 20%, dacă de la 1 ianuarie 2018 contribuţiile sociale vor trece în sarcina angajatului

Divizia locală a grupului german Stihl, unul dintre cei mai importanţi producători de moto­ferăstraie şi motocoase la nivel mondial, estimează vânzări de peste 30 de milioane de euro...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.