De ce nu s-a dezvoltat comerţul stradal în România. „Pe stradă în România nu găseşti decât farmacii, bănci şi case de pariuri sportive“. „Cu o astfel de ofertă, clienţii nu au cum să aleagă stradalul ca destinaţie de cumpărături.“

În România 99% din comerţul de haine, cosmetice sau accesorii se face la mall, comerţul stradal fiind apanajul băncilor, al farmaciilor şi cazinourilor. România are câteva sute de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.