Revoluţia mâncării verzi. Lidl: Tot mai mulţi clienţi optează pentru o dietă vegană sau vegetariană, aşa că am diversificat portofoliul şi chiar avem mărci dedicate. Discounterul german are în special mărci private la raft, ele alcătuind peste 80% din oferta de bunuri din magazine

Retailerul german Lidl, liderul comerţului alimentar local, are în ofertă peste 40 de produse vegeta­rie­ne şi vegane, atât bunuri alimentare, cât şi nealimentare precum cos­me­ticele....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.