Retailerul electro-IT Rombiz are o reţea de aproape 40 de magazine, pariind pe oraşele mici şi medii unde concurenţa e mai mică. În 2019 businessul a scăzut cu 11%, ajungând la 55 milioane de lei

♦ Rombiz ajunsese în cel mai bun moment - în anii de boom - la afaceri de 160 mil. lei şi la circa 130 de magazine ♦ În 2009, primul an de criză financiară, care a şters cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.