PwC: Peste 50% dintre consumatori sunt preocupaţi de economisire, iar preferinţa pentru cumpărăturile online creşte într-un ritm mai accelerat decât în perioada de lockdown, în special pentru produsele alimentare. ” Companiile ar trebui să fie atente la modificări şi să se adapteze continuu”

Mai mult de jumătate dintre consumatori (54%) s-au concentrat pe economisire şi au fost mai atenţi la preţuri în ultimele nouă luni (56%), tendinţe care se menţin şi pentru următoarea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.