Primele cifre legate de impactul strategiei Farm to fork în magazinele Carrefour: 20% din cifra de afaceri sunt generate de produsele cu valabilitate de până în 7 zile şi de la producători aflaţi la maximum 50 de kilometri distanţă de magazine

Circa 20% din cifra de afaceri a retailerului francez Carrefour, adică 1 din 5 lei, merg spre produse ultra-proaspete, care au o valabilitate de până în 7 zile, iar unele dintre ele sunt...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.