Prada şi Louis Vuitton au mers în Transilvania, Moncler şi Akris în Moldova, pe când Gucci a ales Maramureşul
România devine a doua cea mai importantă destinaţie de producţie proprie după ţara-mamă pentru unele dintre cele mai puternice mărci de modă de lux din lume.
Mai exact, Prada a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Update: Prodlacta zice pe bursa ca şi-a plătit datoria şi că un creditor a cerut insolvenţa, informaţia de pe site-ul tribunalului fiind eronată Încă un producător de lactate se clatină. Prodlacta din Braşov şi-a cerut insolvenţa. Compania avea datorii d
- Azomureş a suspendat din nou productia de îngrăşăminte, din cauza ”inflatiei, a practicilor anticoncurenţiale şi a viitoarei taxe de 1% pe venituri”. Josh Zacharias, director general: Statul român are la dispoziţie diverse pârghii de sprijin pentru marea
- Ce cursuri ofera companiile propriilor angajati? Cum poti folosi LinkedIn in business? Urmăriţi ZF Live vineri, 08 decembrie, ora 12:30 cu Cosmina Coman, managing partner, Learning Pro
- Cum este privita România de BEI – Banca Europeana de Investitii – si care sunt planurile de finantare si in ce sectoare? Urmăriţi ZF Live vineri, 08 decembrie 2023, ora 12:00 cu Lara Tassan Zanin, country manager
- Piaţa de electro-IT în 2023, la poli: aparatele de ajutor în bucătărie sunt pe plus, dar bunurile IT scad puternic. Românii cheltuie anual circa 5 mld. euro pe produse electro-IT, adică pe frigidere, espressoare, laptopuri, camere foto ori imprimante