Şeful Starbucks pe România şi Bulgaria
Piaţa din România are două direcţii de dezvoltare: cafenelele independente de specialitate şi expansiunea lanţurilor de profil
Grupul american Starbucks este liderul pieţei locale de cafenele cu o reţea de 33 de unităţi şi afaceri de 76,5 milioane de lei în România anul trecut, după un galop de aproape 40%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- tbi bank dublează limita pentru plăţi în rate fără dobândă la 2.000 de lei de Paşte în aplicaţia mobilă şi vrea să lanseze plata în rate a vacantelor
- Andrei Ursulescu, CEO Scandia Food: Companiile locale se pot extinde pe pieţele din afară dacă au suficienţi bani şi o strategie curajoasă, dar care să ia în calcul şi un eventual eşec. Este important să te pregăteşti de fiecare dată şi pentru ce este mai
- Lanţul românesc de restaurante Spartan, vândut anul trecut de omul de afaceri Ştefan Mandachi celor mai mari francizaţi ai lanţului, a încheiat 2023 cu afaceri de 48 de milioane de euro şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel
- Exclusiv ZF Corporate Delia Mircea, proprietar Contzilla: Începutul de an a adus presiune din partea Fiscului asupra antreprenorilor cu creşterea de taxe dar şi la nivel declarativ
- Exclusiv ZF Corporate Sterică Fudulea, CNIPMMR: Anul trecut s-au înfiinţat cu 68.139 de companii mai multe faţă de 2022. Apetitul antreprenorial este pozitiv, avem nevoie de mai multe programe de susţinere.