ANALIZĂ
Piaţa de modă merge după modelul din comerţul alimentar. Segmentul de discount câştigă teren. Zeci de deschideri sunt planificate anual de Pepco şi nou-intraţii Kik şi Miniso
În comerţul alimentar, segmentul de discount, disputat de doi jucători – Penny Market şi Lidl, a ajuns la vânzări de circa 2 mld. euro anual, cifrele fiind în creştere constantă pe...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Coaliţia s-a pus de acord asupra unor creşteri de taxe: Care sunt cele mai importante măsuri fiscale care ar urma să intre în vigoare
- Asociaţia Magazinelor Online: România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est, cu 7 mld.euro estimate în 2022
- PNRR: Au fost aprobate 10 contracte în valoare de aproape 100 milioane lei
- Valoarea maximă a cardurilor de masă se majorează de la 1 iulie la 30 de lei, de la 20,17 lei, în contextul creşterilor de preţ din ultimele luni
- Care este cel mai mare avantaj competitiv al României în viziunea unuia dintre cei mai importanţi producători de bere