Cum vor producătorii să ducă trendul în brânzeturi de la telemea şi caşcaval spre brânzeturi de tip gouda, raclette sau trapist

O nişă care se dezvoltă. Vânzările de brânzeturi ajung la 5 mld. lei anual, iar caşcavalul şi telemeaua au peste 55% din piaţă. Specialităţile din brânză sunt abia la 13%, astfel că există mult loc de creştere

Brânzeturile maturate repre­zintă o categorie unde tot mai mulţi producători de lactate s-au dus în ultimii ani, pe de-o parte pentru a adăuga mai multă valoare adăugată businessurilor...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.