ANALIZĂ
Modelul de business al antreprenorilor din retailul alimentar: dezvoltare regională şi business integrat cu producţia proprie
nii antreprenori au ales să folosească aceste magazine doar ca unităţi de desfacere pentru propria producţie, astfel că vând aproape exclusiv preparate din carne spre...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Zara intră indirect pe piaţa de modă second-hand din România prin iniţiativa „Pre-Owned“, prin care consumatorii pot să revândă, să doneze sau să repare haine
- Când fac românii shopping. Aproape o treime din vânzările săptămânale din comerţul modern local se realizează în două zile, vineri şi sâmbătă. La polul opus, cea mai slabă zi ca încasări e lunea
- Producătorul de panificaţie Pambac investeşte aproape 9 mil. euro în modernizare şi retehnologizare
- ZF Live. Ion Sturza, preşedintele Fribourg Capital şi fost premier al Republicii Moldova: România a făcut un salt uriaş la nivel calitativ din 1990 încoace. Este pe harta mondială şi este tratată cu respect din punct de vedere politic, cultural, chiar şi
- Campania ZF Fabricile României. Cum arată clasamentul celor mai mari producători din Covasna? Top 50 companii producătoare înregistrează venituri de 4 miliarde lei. Jumătate dintre companiile prezente în clasament au avut venituri de sub 20 mil. lei în 20