Un nou membru în clubul miliardarilor. Afacerile Nestle au sărit pragul de 1 mld. lei anul trecut după o creştere de două cifre. Spre comparaţie, în 2020 businessul a avut un plus de sub 1%. Silvia Sticlea, country manager Nestlé România: Am crescut anul trecut cu 10,5%, cel mai alert ritm din regiune
Afacerile Nestlé în România au sărit anul trecut pentru prima dată pragul de 1 mld. lei după ce vânzările au crescut cu 10,5% versus 2020, arată calculele ZF pe baza informaţiilor...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- „Regele ciocolatei”, miliardarul Petro Poroşenko, fostul preşedinte al Ucrainei şi adversarul politic declarat al lui Zelenski, face afaceri de 34 milioane de euro din dulciuri în România
- Bucureştiul este Milano al Estului pe retailul de fashion: Există cerere din partea retailerilor pentru a închiria încă un mall de talia AFI Cotroceni, deci peste 100.000 mp în special în zona de NV a Bucureştiului, unde s-au extins zonele rezidenţiale
- Antreprenori locali. Fabrica MG TEC Industry, o investiţie de 100 mil. euro, exportă 60% din producţia de hârtie
- Burger King România, o afacere de 54 mil. lei în 2021: Creşterea preţurilor la materia primă, instabilitatea economică şi inflaţia foarte mare, alături de criza acută de personal din HoReCa sunt provocările lui 2022
- Cine este unicornul din moda locală? Polonezii de la LPP şi-au bugetat afaceri de 1,7 mld. lei în 2022, dublu faţă de 2021. Motorul businessului îl reprezintă brandul Sinsay, activ pe segmentul preţurilor mici