INTERVIU
Loredana Butnaru, Miele România: Primele zece luni au fost cu mult peste aşteptări, avem o creştere de 41%. Mediul online a jucat un rol extrem de important în această evoluţie
♦ Produsele Miele sunt vândute într-un total de peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online ♦ Miele are şase showroomuri...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul de vopsele Policolor: S-a dovedit că investiţia în noua fabrică a fost una optimă. Tehnologia ne-a permis să operăm la capacitate normală de producţie fără un număr mare de oameni
- Afaceri de la zero. Alexandra Vaşvari şi Roxana Dinu au strâns peste 200 de produse pentru casă şi grădină sub brandul Natura Living, iar ambiţia lor este ieşirea pe pieţele europene
- Retailerii şi hipermarketurile iau la ţintă oraşele mici: Kaufland pregăteşte un nou magazin la Turnu Măgurele
- Magazinul de jucării ErfiKids s-a extins în Constanţa. Antreprenoarea Alice Mitu: „Noi am mers foarte bine în 2020, am crescut cu 20% faţă de 2019“
- Abatorul Periş a ajuns din pragul falimentului la afaceri de 70 de milioane de euro în cinci ani