Lidl şi-a bugetat zece deschideri şi va depăşi pragul de 200 de unităţi
Discounterul german Lidl şi-a bugetat în anul financiar 2016 (ce începe la 1 martie 2016 şi se termină la 28 februarie 2017) zece deschideri de magazine, urmând a depăşi pragul de 200...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Avertisment pentru Europa: în SUA, gripa aviară face ravagii. Ouăle au devenit atât de preţioase, încât au ajuns să fie furate
- În timp ce producătorii polonezi de jucării cad pe capete din cauza costurilor în creştere, a crizei demografice locale şi a importurilor ieftine din China, cei din Cehia îşi unesc forţele la export
- Daniel Gross, Penny România: Am crescut mai repede decât piaţa pentru că am atras clienţi noi, într-un 2024 în care România a avut una dintre cele mai mari inflaţii din Europa
- Bilanţ al Consiliului Concurenţei: România, ieftină, dar vulnerabilă: ritmul creşterii economice încetineşte, iar inflaţia muşcă din avantajul preţurilor mici. În plină dezvoltare a economiei, România trebuie să îşi valorifice punctele forte
- Business sportiv. De la bonuri de masă şi vacanţe, companiile se orientează tot mai mult spre a le oferi angajaţilor beneficiile sportului. „Tot mai multe companii oferă abonamente la sală angajaţilor. Un sfert dintre firmele care oferă deja aceste benefi