Lidl este brandul european cu cea mai rapidă creştere a valorii în 2020: Nemţii sunt evaluaţi la 12,4 miliarde de dolari, plus 40%

Retailerul german Lidl, activ pe segmentul de discount şi prezent pe câteva zeci de pieţe de la nivel mondial, este brandul european cu cea mai mare creştere a valorii în 2020 versus anul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.