Lidl a instalat case self-checkout în 30 de magazine şi vrea să dezvolte proiectul pentru că există cerere. Germanii au local aproape 300 de magazine cu profil discount şi continuă expansiunea
Grupul german Lidl, activ pe segmentul de discount, a instalat case de marcat de tip self-checkout în 30 dintre magazinele din România. Asta înseamnă că puţin peste 10% din totalul...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mitru Crişan, proprietarul lactatelor Diami: Recalculăm costurile şi de două ori într-o săptămână, în funcţie de preţurile noi care vin la inputuri
- România este singura ţară din regiune unde niciun brand occidental nu şi-a făcut loc la vârful pieţei ceaiului, dominată de patru nume româneşti şi unul polonez
- ZF Investiţi în România! Delta Studio vrea să dezvolte al doilea proiect rezidenţial propriu şi merge spre segmentul de lux cu 30 de case în Corbeanca, o investiţie estimată la peste 5,6 mil. euro
- Alo, domnule primar Nicuşor Dan, se aude? Ce spune un proprietar de spaţii comerciale în centrul vechi din Bucureşti: Avem un chiriaş care nu promovează localul său ca fiind în centrul istoric pentru că astfel clienţii nu mai vin. Zona arată jalnic
- Grafic: Evoluţia producţiei de vin din România între 2017 şi 2021