Lidl a instalat case self-checkout în 30 de magazine şi vrea să dezvolte proiectul pentru că există cerere. Germanii au local aproape 300 de magazine cu profil discount şi continuă expansiunea
Grupul german Lidl, activ pe segmentul de discount, a instalat case de marcat de tip self-checkout în 30 dintre magazinele din România. Asta înseamnă că puţin peste 10% din totalul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business Internaţional. GameStop 2.0? Investitorii de retail atacă fondurile speculative din Europa şi declanşează creşteri uriaşe ale acţiunilor din apărare şi tehnologie
- Exclusiv ZF Corporate Comerţ. Investiţiile, cea mai clară dovadă a încrederii
- Chocolate Saga aşteaptă 15.000 de vizitatori la festivalul din acest weekend din Bucureşti, cu peste 50 de branduri de ciocolată artizanală sau produse pe bază de ciocolată. După trei ani, se extinde şi în Cluj-Napoca şi Iaşi
- Exclusiv ZF Corporate Comerţ. Cel care dă tonul
- Creşterea constantă a veniturilor la buget, indicator de încredere în economia românească