Jagoda Zientara, directorul operaţional al Carrefour România: Există o schimbare a comportamentului de cumpărare în special în ţările în care inflaţia este cel mai pronunţată, cum ar fi Spania şi România. Abordarea prudentă se va menţine
♦ România se confruntă cu o inflaţie de circa 15%, una dintre cele mai mari din Europa ♦ Consumatorii trebuie astfel să scoată din buzunare mai mulţi bani - comparativ cu acum...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- GSMnet.ro, retailer de gadgeturi, accesorii şi componente GSM: Estimăm o creştere cu 10% a afacerilor în 2023
- Grafic: Numărul de firme, pe judeţe, din 2021, cu ativitate în agricultura vegetală vs. numărul de firme cu activitate în zootehnie
- Grafic: Evoluţia profitului brut al grupului Inditex în România
- Din SUA până în Europa, giganţii sud-coreeni din sectorul bateriilor sunt la mare căutare
- Europa: cursa plafonărilor de preţuri pentru diminuarea presiunii inflaţiei asupra consumatorilor continuă