Interviu Dragoş Bucurenci, Global Director External Affairs, Philip Morris România: Una dintre pieţele cheie pentru noi este Japonia, care a atras aproximativ 42% din exporturile de produse din tutun încălzit în perioada 2017-2023, iar anul trecut această cifră a crescut la 59%
Fabrica Phillip Morris din Otopeni reprezintă un motor economic semnificativ, nu doar prin contribuţiile directe, dar şi prin impactul său pe termen lung, investitiile totale în această...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Cultivatorii de sfeclă de zahăr: Acoperim doar 23% din necesarul de consum şi putem ajunge la un maxim de 35% din cauza închiderilor de fabrici. Trebuie să investim în irigaţii pentru a menţine producţia de sfeclă
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. Plastic – realităti şi prejudecăţi. Plasticul şi alternativele sale: pentru ce produse nu putem renunţa la acest material
- Pagina verde. Jesper Brodin, IKEA: Odată cu reducerea amprentei de carbon, vom reuşi să micşorăm şi costurile. Ne-am propus să „tăiem“ 50% până în 2030
- Analiză ANALIZĂ ZF. Pagina verde. Un nou pas pentru mai puţină poluare: din 2025 sticlele PET trebuie să conţină cel puţin 25% plastic reciclat