Îmbuteliatorul de apă minerală Apemin Tuşnad a ajuns la afaceri de 67 mil. lei în 2020, plus 6%. „Am crescut preţurile produselor finite cu 4%, din cauza majorării preţurilor materiilor prime.”
Apemin Tuşnad, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa băuturilor, care îmbuteliază apă minerală naturală Tuşnad, Izvorul Ascuns, Artesia şi Izvorul Zânelor, a încheiat 2020 cu...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: În ce judeţ sunt cele mai multe unităţi de procesare a cărnii
- Grafic: Ce cotă de piaţă au discounterii în comerţul alimentar?
- Aproape 40% din firmele agricole din anumite regiuni au deficit de personal. Totuşi, doar o treime au luat în practică elevi de la liceele agricole în ultimii 10 ani
- La cât se ridică businessul din aeroportul Otopeni, miza pentru care s-a ajuns la o mită de 22 de milioane de euro? Cele două firme care concesionează spaţiile comerciale au afaceri de 86 mil. euro. În 2022 traficul a fost de 12,6 milioane de pasageri
- Afaceri de la Zero. Cum au crescut. Andreea Cojoc şi Angela Cazan au dus brandul de haine pentru copii Mon Petit Jo la 1 milion de lei afaceri şi au deschis un magazin în mall