Happy, grupul bulgar care a adus în România franciza pizzeriilor Sbarro testează piaţa de 2 mld. lei a cafenelelor cu conceptul illycaffe

♦ Brandul italian de cafea illy era deja activ în România, însă nu cu cafenele proprii, ci pe segmentul de distribuţie, adus de o altă firmă ♦ Pe plan local mai este prezent şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.