Grafic: Dinamica vânzărilor în volum ale Coca-Cola HBC România în primul semestru în perioada 2007-2018
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness Materialul a apărut în ediţia din 10 august 2018 a Ziarului Financiar.Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Orice afacere e de vânzare?
- Afaceri de la zero. Tânărul care şi-a făcut propriul business când era izolat la domiciliu. Cu o idee şi o investiţie nu foarte mare, a ajuns deja la vânzări de 25.000 de euro
- Producătorul de vinuri Purcari, cu acţiuni incluse în structura indicelui principal BET, a încheiat 2020 cu profit net de 60 mil. lei, plus 49% şi afaceri de 203 mil. lei, în creştere cu 2%
- Lidl închide magazinul online de vacanţe din România de la 1 martie. “Ca urmare a contextului global actual nefavorabil călătoriilor, Lidl Tour îşi va înceta activitatea în România”
- Piaţa de M&A în era COVID-19