Giganţii din moda mass-market în frunte cu H&M şi Zara au un nou competitor puternic: second-hand-urile

  Pe piaţa din SUA vânzările brandurilor mass-market sunt evaluate la 35 mld. dolari, iar cele de haine la mâna a doua au ajuns la 28 mld. dolari. Pe piaţa din România nu există...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.