Cum va funcţiona registrul de evidenţă a clienţilor care vin la restaurante şi ce date vor fi colectate: „Este vorba despre registrul obişnuit de rezervări al unui restaurant. Singura diferenţă este că acum ţinerea registrului nu mai rămâne la latitudinea restaurantului. Dacă restaurantul intenţionează să prelucreze datele în scop de marketing direct, atunci va trebui să ceară clientului consimţământul explicit în acest scop.“
Patronii de terase sunt obligaţi să aibă un registru de evidenţă a rezervării clienţilor pentru ca aceştia din urmă să poată fi contactaţi în cazul apariţiei unor cazuri de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 45. JTI România
- Britanicii de la M Core cumpără centrul comercial Shopping City Suceava de la Argo Capital, tranzacţie care marchează exitul investitorului imobiliar din România
- Exclusiv ZF Corporate 42. Ursus Breweries
- La mulţi ani, România! 166 de ani de la Unirea Principatelor Române. Cum arată harta puterii economice a Principatelor din 1859, adusă în prezent. La 166 de ani de la Unire, în 2025 se face unirea Principatelor prin drum de mare viteză
- Contra curentului: brandul românesc de modă Yokko merge cu un magazin în Piaţa Unirii, de unde au plecat cele mai multe branduri mari de fashion