După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: O familie din Odorheiu Secuiesc a creat un brand de palincă şi ţinteşte afaceri anuale de 100.000 de euro
♦ Palinca Jamy a apărut ca business pentru prima dată în 2015, pentru a valorifica fructele din regiune ca materie primă.
Familia Rezsö din Odorheiu Secuiesc a pornit de la un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Comerţ. Investiţiile, cea mai clară dovadă a încrederii
- Chocolate Saga aşteaptă 15.000 de vizitatori la festivalul din acest weekend din Bucureşti, cu peste 50 de branduri de ciocolată artizanală sau produse pe bază de ciocolată. După trei ani, se extinde şi în Cluj-Napoca şi Iaşi
- Exclusiv ZF Corporate Comerţ. Cel care dă tonul
- Creşterea constantă a veniturilor la buget, indicator de încredere în economia românească
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Strategie: ce giganţi străini şi-au adus mărcile proprii în România, dar le-au păstrat şi pe cele autohtone? De cele mai multe ori, brandurile româneşti sunt păstrate doar pentru piaţa locală, unde au poziţii de top în vân