TENDINŢE
Daniel Gross, retailerul Penny: Apetitul consumatorilor pentru produse „made in Romania“ nu are în spate dorinţa de a ajuta economia locală, ci e mai degrabă legat de gust. Discounterul german are pe plan local circa 5.000 de salariaţi şi o reţea de aproape 280 de unităţi
Orientarea clienţilor către produse realizate local datează de mai mulţi ani, însă fenomenul s-a remarcat cu atât mai mult în 2020, în pandemie, când în primele luni de lockdown au...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Importatorul de băuturi B.D.G. Import mizează pe brandurile Glenfiddich şi Monkey Shoulder pentru a-şi majora veniturile cu 50 mil. lei în următoarele 12 luni
- Grafic: Evoluţia vânzărilor de brânzeturi
- Grafic: Cum se împarte piaţa de brânzeturi în funcţie de categorii (pondere valoare, 2023
- Analiză Analiză ZF. Produsele fără gluten, o nişă pe care pariază tot mai mulţi antreprenori: „Este loc de creştere, este nevoie de cât mai multe locaţii ca oamenii să iasă şi să socializeze căci asta este cea mai mare problemă“
- Aproape 20 de companii româneşti din industria mobilei sunt zilele acestea la târgul din Milano „Aici ţi se confirmă dacă produsele tale sunt ceea ce piaţa cere“