Danezii de la Lego şi-au menţinut vânzările de jucării la peste 100 mil. lei în 2019 pe piaţa locală. Avântul companiei din ultimii ani s-a redus însă, după ce ani la rând a raportat creşteri semnificative
Lego a intrat cu magazine proprii în România în 2009.
Lego România, subsidiara gigantului danez din piaţa locală a retailului de jucării, a raportat afaceri de 103 mil. lei în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Amalia Săftoiu, proprietar AmiAmalia: Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să existe o comunitate mai legată şi un dialog mai constructiv, nu doar cifre şi profit
- Restaurantul Diplomat din nordul Capitalei şi-a bugetat afaceri de 16 mil. lei. “Avem oaspeţi oameni de afaceri şi antreprenori”
- Sphera Franchise Group deschide al treilea restaurant KFC din Piteşti, o investiţie de peste 0,5 mil. euro
- PepsiCo finalizează lucrările de instalare a peste 3.000 de panouri fotovoltaice în fabricile pe care le operază în România, în urma unei investiţii de peste 2 mil. dolari
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?