Cushman&Wakefield Echinox: Românii vor să iasă mai des în parc şi vor prefera vacanţa în ţară; numărul de vizite la mall va scădea, dar numărul de produse cumpărate va creşte
Cele două luni de izolare şi situaţia încă fragilă în ceea ce priveşte pericolul de infectare cu virusul Covid-19 îşi vor pune amprenta asupra comportamentului de consum al românilor,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nimeni nu poate rupe legăturile României cu UE. Nu există cale de întoarcere. Sunt prea mulţi bani în joc, investiţii şi proiecte care ajută la dezvoltarea României. Nemulţumirile oamenilor sunt adresate actualei clase politice, care a ignorat complet o p
- Abris Capital iese din acţionariatul Pehart Grup după nouă ani şi bate palma cu un fond de private equity din ţările baltice
- Prin achiziţia Profi, Mega Image îşi adaugă alte 100 de magazine doar în Bucureşti. Concurenţa a cerut renunţarea la doar 20 de supermarketuri Profi din Capitală
- Polonia: o fabrică foarte veche de porţelan intră în faliment
- Germania: un număr în creştere de companii din sectorul comercial vor să crească preţurile