Cu trei hipermarketuri noi şi zece magazine de proximitate, afacerile Carrefour au crescut cu 15% în primul semestru
Afacerile Carrefour România au crescut cu 15% în primele şase luni din 2015, până la 2,3 mld. lei, susţinute în principal de expansiunea puternică, dar şi de un avans organic al...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- George Mucibabici, Deloitte: Schimbarea de mentalitate, episodul 4: lecţiile liderilor
- Grafic: În ce judeţ sunt cele mai multe unităţi de procesare a cărnii
- Grafic: Ce cotă de piaţă au discounterii în comerţul alimentar?
- Aproape 40% din firmele agricole din anumite regiuni au deficit de personal. Totuşi, doar o treime au luat în practică elevi de la liceele agricole în ultimii 10 ani
- La cât se ridică businessul din aeroportul Otopeni, miza pentru care s-a ajuns la o mită de 22 de milioane de euro? Cele două firme care concesionează spaţiile comerciale au afaceri de 86 mil. euro. În 2022 traficul a fost de 12,6 milioane de pasageri