Croco, brandul românesc produs la Bacău, bate Oreo pe piaţa de 1,6 miliarde de lei a biscuiţilor. Croco este o afacere românească pusă pe picioare de antreprenorul Damian Mereu

♦ Oreo este un brand al multinaţionalei Mondelez ♦ Două branduri româneşti şi-au făcut loc în topul celor mai mari vânzări de biscuiţi dulci, o piaţă de 1,6 mld. lei....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.