Croco, brandul românesc produs la Bacău, bate Oreo pe piaţa de 1,6 miliarde de lei a biscuiţilor. Croco este o afacere românească pusă pe picioare de antreprenorul Damian Mereu
♦ Oreo este un brand al multinaţionalei Mondelez ♦ Două branduri româneşti şi-au făcut loc în topul celor mai mari vânzări de biscuiţi dulci, o piaţă de 1,6 mld. lei....Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Listă exclusivă ZF. Cine sunt printre cei care au obligaţiuni Vivre în portofoliu: de la o investitoare de 90 de ani cu 100.000 de euro, la Horia Manda de la Patria Bank cu 270.000 de euro, Bogdan Stanciu de la BitSoft cu 61.000 de euro, CFO-ul de la Purc
- Polonia va exporta un volum mai mare de alimente către Uzbekistan
- Ungaria exportă carne în Filipine pentru prima dată
- Produsele din tutun se scumpesc în Ungaria
- Grafic: Cine sunt concesionarii terenului aflat în patrimoniul Agenţiei Domeniilor Statului care au încheiat contracte în 2022