ANALIZĂ
Criza a fost trăită diferit pe piaţa băuturilor răcoritoare: Coca-Cola şi Pepsi au scăzut cu peste 11%, Aqua Carpatica are un avans de 33%, iar producătorul Borsec nu scade
♦ Producătorii Coca-Cola şi Pepsi sunt singurii jucători din topul celor mai mari companii de pe piaţa băuturilor răcoritoare care au înregistrat în 2020 scăderi de peste 10% ale...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum determini un german să voteze? Îi dai o bere gratis, bineînţeles
- Polonia înăspreşte reglementările privind ţigările electronice pentru a-i proteja pe tineri
- Bulgaria se alătură acţiunilor de boicotare a supermarketurilor
- Avertisment pentru Europa: în SUA, gripa aviară face ravagii. Ouăle au devenit atât de preţioase, încât au ajuns să fie furate
- În timp ce producătorii polonezi de jucării cad pe capete din cauza costurilor în creştere, a crizei demografice locale şi a importurilor ieftine din China, cei din Cehia îşi unesc forţele la export