Conferinţa ZF Branduri româneşti. Brandul este de fapt cel mai valoros activ din bilanţul unei companii. Când trece graniţa, o marcă trebuie să aibă un nume uşor de pronunţat şi să pornească de la zero

„E important să creezi un brand uşor de pronunţat în alte pieţe, nu doar în ţara ta. Altfel e greu să te impui pe alte pieţe. Noi mergem cu Meli Melo la export şi îl ducem ca brand...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.