analiză

Comerţul modern „a mâncat“ peste jumătate din piaţă în toate regiunile ţării. În Moldova e la 54%, în Bucureşti la 80%. Românii cheltuie anual 20 mld. euro, 62% din totalul sumei ajungând în contul reţelelor străine

Cele zece reţele din comerţul modern, care operează la nivel naţional mai puţin de 3.000 de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount, cash&carry sau proximitate modernă, au...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.