Circa 600.000 de oameni ţin în spate mai bine de 20% din piaţa mondială a luxului. Cine sunt clienţii „Beyond Money“? Fiecare dintre ei cheltuie, în medie, 350.000 de euro pe an. Ce cumpără?

Brandurile de top încep să se bazeze tot mai mult pe clienţii VIC (Very Important Clients), care le aduc businessurilor din industria de lux peste 20% din venituri, arată cel mai recent...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.