ANALIZĂ
Cele mai valoroase 50 de branduri româneşti: 11 mărci provin din retail şi sunt evaluate la 1,4 mld. euro
♦ Top 50 cele mai valoroase nume „made in Romania“ sunt evaluate la aproape 5 mld. euro. Dacia e lider cu 1,3 mld. euro l eMAG (comerţ online) şi Dedeman (bricolaj) completează podiumul...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CITR: Vânzările de active excedentare ale companiilor în insolvenţă au totalizat 242 mil euro în ultimii trei ani, iar 63% au fost active de real estate
- Cărtureşti a deschis o nouă librărie în Capitală, în Bucureşti Mall, şi ajunge la o reţea de 36 de unităţi
- Divizia de restructurare a PwC România pregăteşte o nouă licitaţie pentru terenul din Bucureşti al Bel Rom Nouă, firmă aflată în faliment. Preţul de pornire este de 18,5 mil.euro
- Premierul Ludovic Orban promite mediului de afaceri: Vom fi un guvern probusiness, vrem un parteneriat cu investitorii
- Un start-up pe zi. Amizade, un business cu pălării lucrate manual dezvoltat de Andreea Preda şi Ioana Andrei, îşi trimite creaţiile în Franţa, Dubai şi America. „Clienţii noştri achiziţionează produsele fie prin intermediul site-ului, fie p