Burger King România, o afacere de 54 mil. lei în 2021: Creşterea preţurilor la materia primă, instabilitatea economică şi inflaţia foarte mare, alături de criza acută de personal din HoReCa sunt provocările lui 2022
♦ Lanţul de restaurante de tip fast-food, prezent local în sistem de franciză, adus de grupul polonez Amrest, a obţinut anul trecut afaceri de 54 mil. lei, mai mult decât duble...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- PepsiCo finalizează lucrările de instalare a peste 3.000 de panouri fotovoltaice în fabricile pe care le operază în România, în urma unei investiţii de peste 2 mil. dolari
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?
- Seceta începe să se vadă. Fermier: În judeţul Buzău deja e secetă, dar şi în unele zone din judeţul Galaţi
- Un semnal pentru anul agricol. Ingrid Staver, fermier care cultivă 1.300 ha cu cereale în Galaţi şi Brăila: Ar fi bine să mai plouă, pentru că seceta deja s-a instalat în anumite zone
- Afaceri de la Zero. Alexandra Istrate a pariat pe brandul de accesorii pentru animale MASH şi vrea să deschidă propriul magazin