Brandul de ţară al României a ajuns să mai valoreze doar 216 mld. dolari, minus 3%. „Made in China“ e tot mai valoros după un salt de 40%. România se află pe poziţia a 47-a în topul celor mai valoroase branduri de ţară din lume, departe de vârfurile dominate de coloşii SUA (27.751 mld. dolari), China (19.486 mld. dolari) şi Germania (4.855 mld. dolari)

Brandul de ţară al României este evaluat la 216 mld. dolari, cu 3% sub nivelul de anul anterior, arată cel mai recent raport al companiei Brand Finance, firmă independentă globală de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.