Bob cu bob, vânzările de orez au ajuns la 700 mil. lei. Românii mănâncă anual 4-4,5 kg de orez/cap de locuitor, iar brandul lor preferat este Riso Scotti. Cele mai vândute 5 branduri de orez din România în 2021
În 2021, valoarea vânzărilor de orez în retail a ajuns la 709,3 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de anul precedent, de 2%, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor oferite...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Comisia Europeană a aprobat majorarea plafoanelor pentru ajutoare de stat pentru IMM Invest Plus şi alte programe adiacente: plafonul total ajunge la 20 miliarde lei, pentru 26.708 beneficiari
- Retailerul online de fashion Answear: Ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor de 20% anul acesta. În 2022, cea mai mare creştere a fost în a doua parte a anului, de 40%
- Philip Morris International a ajuns la un acord cu KT&G, principala companie de produse din tutun şi nicotină din Coreea de Sud, privind comercializarea exclusivă a produselor inovatoare fără fum ale KT&G în afara Coreei de Sud
- Cum poţi ajunge să lucrezi pentru giganţi internaţionali: este important să fii vizibil, să participi la târguri internaţionale
- Sphera Franchise Group, administratorul KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, o numeşte pe Andrada Busuioc în funcţia de Director de Comunicare