Bărbaţii români cheltuie anual 1 mld. euro pe haine, pe o piaţă în creştere, dominată de Zara şi H&M. Piaţa modei masculine a crescut cu peste 40% în perioada 2014-2018 şi va continua să se menţină pe un trend ascendent, deşi ritmul va încetini

Bărbaţii români cheltuie 1 mld. euro pe haine, pe o piaţă în creştere, dominată de Zara şi H&M, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Doar în ultimul an...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.